Ahad, 16 Ogos 2015

Bezday & Penutup Raya

Assalamualikum..

Ini cerita semalam..
Tuan yang menjemput ku ini adalah house mate masa aku keja di kilang Iris dulu...Apa?Aku dulu keja kilang?yer aku penah keja kilang pas abis study pada ketika dulu..
Nak di jadikan cerita aku masa keja kilang tu tak berapa kenan ngan minah nie tapi tup-tup akhirnya dh ku buat macam adil sendiri memang degegila orangnya sekarang kurang sket kot gegilanya dah jadi mak orang kan..Dia dulu kot kawen dari aku..Pepun jodoh ketentuan Allah betui tak...
Pepun Appy bezday untuk Anak2 ita Rayyan dan Damia semoga menjadi anak-anak yang sopeh dan solehah..

Thnks ita n asben jemput akk dan famili
Smile..
Kami..
Apalah dok sonok sgt tu..
Wani,Eda,Ita
With adk2 manis...

Tiada ulasan: