Selasa, 10 Mac 2015

Kerjaya Baru...



Bismillahirahmanirrahim...

Dari kecik aku memang ske melawa,jadi bila besar aku ske tgk org lawa jadi aku pun teringin nak melawakan org tapi tak tau lah lawo ker idak...hehehe...

Kawan adek aku nie sgt berani,hari tu dia nikah aku yang makeupkan....Pastu ari tu dia bertandang umah laki dia nak aku juga yg makeup kan...Alhamdulillah dia berpuas hati dengan makeup ku kot...

Nie masa dia nikah..

Nie masa dia bertandang...

Pas nie ko orang kalau berani meh lah suh aku makeup ko org hehehehehe

Ahad, 8 Mac 2015

Happy-happy famili...



Bismillahirrahmanirahim....
Hey sejak kebelakangan ni agak sibuk sikit lah,dengan keja yang bertimbun dan tak pernah habisnya yerlah saya budak baru belajar sumernya tak reti..Lupakan lah hal keja kalau cerita memang tak abis kan...

CNY hari tu punya cerita nie...hihihi lama nau aku simpan cerita nie kan...Ikut kan CNY aku balik kampung tapi disebabkan kawan baikku ajak mandia-mandi apa lagi aku batalkanlah niat nak balik kampung awal tu kepada balik lewat sikit tapi bukan tak balik langsung yer....

Antara kegembiraan yang tak dapat di ungkap melalui kata-kata,biarlah gambar yang berbicara

tgk nampaktak keceriaan pada ibunya bkn anak2nya hihi



si baby muka xtau nak bagi senyum mcm mna

Selepas syok mandi-manda aku dengan bergegasnya pulang kekg,tapi tak balik sg besar terus menginggah umah PakNgah ada wat tahlil dan cukur Kepala cucunya...dalam pukul 9pm aku tiba di kampung...

 masa Qiqah dia xada nek boyan tumpang jerlah boyan org yer deq..

sibuk si Qliyyah nk tgk org men kompang

abaikan muka kami yg sun burn itu...huhuhu

Inilah baby baru tu...merangkap cucu pakngah ku,,,