Selasa, 10 Mac 2015

Kerjaya Baru...



Bismillahirahmanirrahim...

Dari kecik aku memang ske melawa,jadi bila besar aku ske tgk org lawa jadi aku pun teringin nak melawakan org tapi tak tau lah lawo ker idak...hehehe...

Kawan adek aku nie sgt berani,hari tu dia nikah aku yang makeupkan....Pastu ari tu dia bertandang umah laki dia nak aku juga yg makeup kan...Alhamdulillah dia berpuas hati dengan makeup ku kot...

Nie masa dia nikah..

Nie masa dia bertandang...

Pas nie ko orang kalau berani meh lah suh aku makeup ko org hehehehehe

5 ulasan:

Kopiolimauice berkata...

weh pandai ko makeup ye...nnti bleh la makeup kn aku hehehe..

Eda Michio berkata...

Berani ker nk ku makeupkn hihi

Khai♥Rin : anies berkata...

Ada seni jg ni... thumbs up!

Eda Michio berkata...

Alhamdulillah sesikit jer Rina...

Fifi Nadhrah berkata...

cantik.. pandai awak make up.. nampak natural..