Ahad, 16 Ogos 2015

Bezday & Penutup Raya

Assalamualikum..

Ini cerita semalam..
Tuan yang menjemput ku ini adalah house mate masa aku keja di kilang Iris dulu...Apa?Aku dulu keja kilang?yer aku penah keja kilang pas abis study pada ketika dulu..
Nak di jadikan cerita aku masa keja kilang tu tak berapa kenan ngan minah nie tapi tup-tup akhirnya dh ku buat macam adil sendiri memang degegila orangnya sekarang kurang sket kot gegilanya dah jadi mak orang kan..Dia dulu kot kawen dari aku..Pepun jodoh ketentuan Allah betui tak...
Pepun Appy bezday untuk Anak2 ita Rayyan dan Damia semoga menjadi anak-anak yang sopeh dan solehah..

Thnks ita n asben jemput akk dan famili
Smile..
Kami..
Apalah dok sonok sgt tu..
Wani,Eda,Ita
With adk2 manis...

Raya..raya...

Assalamualikum...

Raya dah abis tapi baru nak cerita pasal raya kan...Tahun ini cuti raya ku adalah sebelum maknanya aku kna cuti sebelum rayalah jawapnya...
dan juga tahun ini thrn raya belah asben ku...jadi cuti raya umum ari tu memang abis belah asben jerlah...tak apalah belah asben ker belah cek da ke janji raya kan...
Raya tahun ini memang raya yang sangat tidak berapa nak raya bagi ku..Ada duka di pagi raya itu yang terpaksa ku tanggung sendiri.. Semoga raya raya mendatang tidak berlaku lagi perkara sebegini...
Ok tema raya tahun ini ku bertemakan kaler ijo,ijo apa ku xreti nk sebut hihi...
Ok u all selamat menjamu mata...


Jalan-jalan time raya
Buah hati intan payong ku..
Hummm...
Baju raya kami...
Time raya ini yg xleh klu xada..