Ahad, 26 Jun 2016

ĶKuda Kesayangan


Hari ni kak Ngah balik shah alam setelah beberapa hari dok kampung sebab dok menyiapkan oder orang..

Nak jadikan cerita malah tadi gi expo raya kat stadium sg besar so belikanlah si Qliyyah kuda belon, sebab dia pandang je gerai mainan tu...kak ngah memang jarang bagi si Qliyyah ni mainan, so malam tadi baik hatilah ibu dia ni...

Nampak tak sayangnya Qliyyah pada kuda belonnya..


Ni keadaan kuda si Qliyyah pabila sampai rumah...hey lah anak

Rabu, 22 Jun 2016

Salam Nuzul Quran...



Sekejap jer..tau-tau sudah 17 Ramadhan..

Salam Nuzul Quran Semua...


Selamat bercuti bagi negeri-negeri yang cuti..sama-samalah kita menambahkan ibadah...

Ahad, 24 Januari 2016

Bila hati Ada Taman...

Assalamualikum...

Sekejap sahaja dh masuk tahun baru...Setiap awal tahun kompem Incik Asben akan juin Kawad..jadi kami anak beranak akan ditinggalkan untuk beberapa minggu.....ohh ye dia latih kawad kat Melaka tu kami ditinggalkan..

Hati ni kadang-kadang akan datang rasa rindu pada teman gelak teman borak dan teman gadoh itu...

Tetiba 21.01.2016 tergerak ati nak kejutkan dia dengan rasa Qaseh dan sayang ku ini jadi sampailah sebakul choklat dan sejambak bunga khas untuk si dia...

Time main bola tampa si Dia dikejutkan..



Terima kasih Shamini yg sesusah kena hantar pada si dia...