Ahad, 26 Jun 2016

ĶKuda Kesayangan


Hari ni kak Ngah balik shah alam setelah beberapa hari dok kampung sebab dok menyiapkan oder orang..

Nak jadikan cerita malah tadi gi expo raya kat stadium sg besar so belikanlah si Qliyyah kuda belon, sebab dia pandang je gerai mainan tu...kak ngah memang jarang bagi si Qliyyah ni mainan, so malam tadi baik hatilah ibu dia ni...

Nampak tak sayangnya Qliyyah pada kuda belonnya..


Ni keadaan kuda si Qliyyah pabila sampai rumah...hey lah anak

Rabu, 22 Jun 2016

Salam Nuzul Quran...



Sekejap jer..tau-tau sudah 17 Ramadhan..

Salam Nuzul Quran Semua...


Selamat bercuti bagi negeri-negeri yang cuti..sama-samalah kita menambahkan ibadah...