Jumaat, 7 November 2014

Syoknya Cuti...


Setelah beberapa lama aku tidak mengambil cuti hari nie aku ambil cutiiii yahoo ku cuti hehehe...sonok bebenor yer cuti, Maunya tak seronok dapat menenagkan jiwa dirumah, bukan lah di opis tu aku tak tenang tapi lebih kurang begitulah...

Ku cuti nipun bersebab bukan per semalam si kecik ni kena cucuk kalau cucu sebelah kaki jer tidak mengapalh ini dia kena cucuk dedua belah kakinya kasihan lah pulak kalau aku antar ke taska juga kan,dah lah disebabkan kecuaian aku terjadinuya begini sebab ku terlupa date chekup dia masa lima bulan tu yang samapi dedua belah kaki kena cucuk nie,aduuuhh maap kan ibu yer nak...

Tapi Alhamdulilllah ku tgk sihat n ceria jer ari nie taklah demam terkejut kena cucuk oklah lega hati ini anak tak apa-apa ikut kan nurse cucuk yang 5 bulan boleh bawa kepada demam tapi Alhamdulillah ok tanpa ku bagi ubat..


lebo senyum nak dara ibu ni..

pas nie rehat dulu dari kena cucuk tunggu setahun plak yer nak..

pas nie dtg bln 2 thn depan hope xlupa lagi huhu..




4 ulasan:

Kopiolimauice berkata...

wehhh cemana bleh lupa ni hahhaa sian bb kena cucuk sekali dua

LYAfrina berkata...

cuti ni leh rehat puas2 ..bebas bebanan kerja..
someyyynyer si tecik senyum

Eda Michio berkata...

Tulh web urat byk putuih dah huhu...

Eda Michio berkata...

Tulah Liana dpt bebas dr kekangan keja,to ct pun bwk blk umah huhu